Kismama

Várandós lettem. Második gyerekemet várva gondoltam, nyitok egy blogot, ahol összegyüjtöm a hasznos infókat, és naplónak is használom.

Friss topikok

Linkblog

A 12. hét elött egy kicsivel - Nőgyógyász választás

2010.12.05. 18:13 - eszterm

Címkék: választás hét nőgyógyász ultrahang női szülész 12.

Mielött végleg abbahagynám a blogot már az elején, gyorsan folytatom.

Azóta volt egy kis kálváriám a nőgyógyász kereséssel. A mostani nőgyógyász, akihez beestem a János kórházba, nagyon kedves, de többször is kiderült, hogy nagyon tapasztalatlan. Elöszőr is nem kérdezett semmit a korábbi terhességemről és szülésemről, másodszor amikor találkozunk nagyon figyel, hogy el ne felejtsen valamit. A 12. ultrahangra a 11. héten rendelt be, ami kicsit kellemetlen volt, ezért ezen a héten megyek megint :-). Ott derült ki, hogy még kicsi a magzat. Valószínű azért, mert 31 naposak a ciklusaim. Remélem, nincs semmi baj. Azért az is benne lehet a pakliban, hiszen pontosan tudom a fogamzás pillanatát, és abból számoltam vissza a menstruáció első napját 2 héttel. Lehet, hogy valamit elrontottam a számolásnál. Remélem, nem a magzat alulfejlett. Szóval elmegyek még az ultrahangra és vérvételre, de úgy döntöttünk, hogy nem fogok nála szülni.

Elöszőr felmerült Vida, akihez eddig jártam, de Ö a Kútvölgyiben van, ahol állítólag 2oo ezer egy szülés, mivel magán kórház lett.

A baráti körből, Halász Kati ajánlott két nőgyógyászt is a Szent Imre kórházból. Az első sajnos, nem vállalt el, mert Ö csak meglévő betegeit vállalja. Ezt elég megalázónak éreztem, hiszen nem keres az ember szülészt, ha nem terhes....

Végül egy hölgyre: Dékány Ágnesre esett a választás, akivel holnap találkozom elöszőr. Ugyanabban a rendelőben van, ahol a gyerekorvosunk, és ahova amúgy is bejelentkeztem 4D ultrahangra Gyöfi Miklóshoz, aki Hanna ultrahangját is csinálta anno, és akiről akkor sok jót hallottam.

A telefonban szimpatikus volt. Megköszönte a bízalmam. Van weboldala is: www.szulnijo.hu. Egy szüléssegítő nővel is felvettem már a kapcsolatot. Vele majd Ágnes után találkozom.

Izgalmas egy női szülész. Talán jobban ellazul az ember (bár nem tartom magam gátlásosnak) és természetesen tud segítséget kérni. Talán ez a fontosabb, mert az elöző szülésemen abszolút nem mertem határozottan képviselni az érdekeimet. A szülést pedig az orvos csak kiséri, de nem írányítja. 

Sokat gondolok a szülésre. Ma éjjel például ikreket szültem. Volt is egy kis probléma az egyik tüdejével. A természetes szülés nagyon szeretném, hogy sikerüljön, de ha az nem is, legalább rögtön utána megkaphassam a gyereket.

Na ne szaladjunk előre, egyelőre várjuk ki a holnapi és holnaputáni ultrahangot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamas.blog.hu/api/trackback/id/tr832495016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása