Kismama

Várandós lettem. Második gyerekemet várva gondoltam, nyitok egy blogot, ahol összegyüjtöm a hasznos infókat, és naplónak is használom.

Friss topikok

Linkblog

Nézzünk körül - Krémek, vitaminok

2010.11.01. 10:31 - eszterm

Címkék: vitaminok terhes krémek

Első nézelődésem a weben a terhes (striga, narancsbőr) krémek és terhes vitaminok után volt. Érdekes most jut eszembe, hogy a dokit még le se nyomoztam.

Nem találtam igazán jó linkeket. Úgy emlékszem, hogy elöző terhességemnél 6 éve rózsaolajat használtam és Avent? krémet. Összeírtam most mi szimpatikus. Azt hiszem összeállítok egy mixet.

Olajok: DM olaj, Kakao olaj, mandulaolaj, búzacsira olaj

Krémek: Kakaovaj Shea vaj testápoló, Nivea terhességi krém, körömvirág krém.

Vitaminok:

Azt hiszem maradok a 2 naponta egy Elevit-nél és e mellé még Tovita, Folsav, néha kis C vitamin.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamas.blog.hu/api/trackback/id/tr532413104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása