Kismama

Várandós lettem. Második gyerekemet várva gondoltam, nyitok egy blogot, ahol összegyüjtöm a hasznos infókat, és naplónak is használom.

Friss topikok

Linkblog

Dokinál 2.

2010.11.01. 16:23 - eszterm

Címkék: terhesség ultrahang vizsgálat down szűrés

Helyszín: János kórház, Dr. Szentiványi Zoltán - Fiatal kedves doki. Megnézte az ultrahangot, amelyből kiderült, hogy nincs méhen kívüli probléma, csak egy kis ciszta. Felvette az adatokat és kb. 1o különböző vizsgálatra, orvoshoz küldött el (védőnőnőtől szemészetig minden van). Ezekre még nem tudom hogy fogok időt szakítani, de majd kialakul. Ezen kívül nem kérdezett semmit a szüléssel kapcsolatos eddigi tapasztalataimról, elvárásaimról. Arról beszélt inkább lelkesen, hogy egy új vizsgálatot fognak rajtam elvégezni, amellyel már csak 4% esélyem van, hogy Down kóros gyerekem születik. Ennek nagyon örültem. Lesz 1o. héten egy vérvétel és 12. héten egy kb. 4o perces ultrahang, amelyen Ö is ott akar lenni, és ami nagyon hatékony így együtt. Azt is elmondta, hogy ez a vizsgálat máshol 2o ezer forint, de Ök itt ingyen megcsinálják.

Még nem vagyok benne biztos, hogy nála szülök, de a kisérletnek alávetem magam. Annó egy nagyon jó ultrahangosom volt, bozonyos Györffy vagy Pálffy ? azt hiszem hozzá is el fogok menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamas.blog.hu/api/trackback/id/tr162413881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása